Tieto záručné a reklamačné podmienky upravujú vzťah medzi predávajúcim a spotrebiteľom, práva a povinnosti spotrebiteľa v prípade dodania tovaru spoločnosťou damisec spol. s r.o., ako predávajúcim, v rozpore so Zmluvou a podmienky uplatnenia nárokov z vád zakúpeného tovaru.
Čl. I. Všeobecné ustanovenia
- Reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar zakúpený kupujúcim od predávajúceho vo forme elektronického obchodu na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho, t.j. na tovar zakúpený na základe kúpnej zmluvy uzavretej medzi predávajúcim a kupujúcim ako spotrebiteľom na diaľku na základe elektronickej objednávky a jej akceptácie podľa podmienok upravených vo Všeobecných obchodných podmienkach internetového obchodu predávajúceho (ďalej len „VOP“).
- Kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že bol riadne informovaný o podmienkach a spôsobe reklamácie tovaru vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť a o vykonávaní záručných opráv, v súlade so zákonom.
Čl. II. Zodpovednosť za vady predaného tovaru
- ak má tovar odstránené alebo poškodené výrobné číslo
- ak bol mechanicky poškodený po jeho prevzatí, poškodený v dôsledku prevádzkovania v nevhodných podmienkach
- preukázateľne nedovolených zásahov do tovaru
- ak vada vznikla bežným opotrebením
- ak bol poškodený živelnou pohromou, poruchou elektrického prúdu
- že kupujúci používal a manipuloval s tovarom v rozpore s návodom na použitie a v rozpore so záručnými podmienkami výrobcu alebo iným nesprávnym konaním
Čl. III. Uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady (reklamácia)
Čl. IV. Podmienky reklamácie
- doručenie zakúpeného tovaru určeného na reklamáciu predávajúcemu,
- doručenie vyplneného formulára na uplatnenie reklamácie od kupujúceho predávajúcemu a
- predloženie dokladu o kúpe tovaru a inú dokumentáciu súvisiacu s kúpou tovaru (faktúra, záručný list, návod na použitie).
Čl. V. Spôsob vybavenia reklamácie
Čl. VI. Záverečné ustanovenia
V Košiciach, 01. 05. 2016